Feherje gazdag etrend, 20 karcsúsító, fehérjedús élelmiszer | Diéta és Fitnesz


Pulykahús fogyasztásával elkerülhető a hirtelen vércukorszint-csökkenés. Válaszd a bőr nélküli mellfilét, ugyanis ez tartalmazza a legkevesebb zsírt. Menütipp: Készíts ebédre egy finom pulykahúsos szendvicset teljes kiőrlésű kenyér, zöldsaláta és paradicsom hozzáadásával. Amellett, hogy fehérjében gazdag, bőségesen megtalálható benne a kalcium is, hiszen grammban 69 milligramm kalcium van, ami elengedhetetlen a csontok épüléséhez.

Menütipp: Fogyassz el reggelire egy adag cottage cheese-t egy szelet teljes kiőrlésű kenyérrel, zöldpaprikával, kígyóuborkával. Tonhalkonzerv Egy adag: 15 dkg lecsepegtetve Fehérje: 13 feherje gazdag etrend Egy adag konzervtonhal mindössze 60 kalória. Válaszd bátran az olajban eltett verziót a sós vízben áztatott helyett.

A só megköti a vizet, puffadást okoz, míg az olaj plusz energiaforrás csak csepegtesd le felhasználás előtt.

A LEGJOBB VEGETÁRIÁNUS FEHÉRJEFORRÁSOK

Ráadásul használható salátaöntetként! A tonhal D-vitaminban gazdag, ami segíti a kalcium felszívódását. Menütipp: Ebédre készíts egy gyors salátát egy konzervtonhalból és egy adag görög salátából feta nélkül. Görög joghurt Egy adag: 1,5 dl Fehérje: 18 g Nem az édes, ízesített változatra gondolunk, hanem feherje gazdag etrend natúr, görög típusú joghurtra.

Fehérje mellett kalciumban gazdag, segíti az emésztést, fokozza az anyagcserét.

Mik a vegetáriánus étrend alapjai?

Fogyást segítő tabletta mindennap fogyasztható, de kerülje a cukros, édesített verziókat, azok ugyanis már édességnek minősülnek. Menütipp: Uzsonnára kanalazzon el egy kis doboz joghurtot, amelyet kiegészíthet 10 g dióval vagy feldarabolt friss idénygyümölccsel.

Tej Egy adag: 2 dl Fehérje: 9 g A zsírszegény tej éppen ugyanannyi fehérjét, kalciumot és D-vitamint tartalmaz, mint a zsíros változat, így semmi okunk zsíros tejet vásárolni. Kerüld az ízesített tejeket vagy reggeli italokat, azok ugyanis hozzáadott cukrot tartalmaznak, és sok esetben a fehérjetartalmuk is alacsonyabb. Menütipp: 2 deciliter zsírszegény tej egyszerű fogyókúrás heti étrend zabpehellyel kiváló reggeli.

Magas fehérjetartalmú élelmiszerek

Tojás Egy adag: 1 darab Fehérje: 6 g Nem kell félned a tojástól, mértékkel fogyasztva semmi problémát nem okoz a koleszterinszintben. Gazdag D- és B-vitaminban, valamint tartalmaz kolint, amely segít megőrizni a mentális egészséget. Menütipp: Főtt tojás a szendvicsbe vagy reggelire egy rántotta tojásból, kiegészítve friss zöldségekkel. Lencse Egy adag: 10 dkg Fehérje: 4 g Már ennyi készre főzött lencsében is legalább gramm rost van, amely hosszabb időre biztosít teltségérzetet, és stabilizálja a vércukorszintet.

A lencse ezenkívül folátban gazdag, ami segít megelőzni a depressziós megbetegedéseket és elkerülni az álmatlanságot. Menütipp: Egy adag lencseleves vagy lencsefőzelék ebédre? Még feltét nélkül is kiadós, laktató finomság. Lisztes-zsíros habarás helyett sűrítsd be némi kefirrel.

Tofu Egy adag: 10 dkg Fehérje: 10 g A szójában nemcsak létfontosságú fehérjék, hanem olyan fontos vitaminok is találhatók, mint a B- és E-vitamin, feherje gazdag etrend olyan ásványi anyagok, mint a feherje gazdag etrend és a magnézium.

a leghatékonyabb fogyás 1 hét alatt motivációk fogyáshoz

Vegetáriánusok számára kifejezetten javasolt, hiszen tökéletes húspótló. Menütipp: Készíts salátát sült tofu hozzáadásával, akár elő- akár főételként is fogyaszthatod. Quinoa Egy adag: 5 dkg Fehérje: 4 g A quinoa egy álgabona, amely teljes értékű fehérjének minősül.

Ez azt jelenti, hogy tartalmazza az összes — azaz 9 — esszenciális aminosavat, amelytől fehérjének minősül a fehérje.

komplex diéta vélemények 1 hónapos fogyókúrás étrend

Ezenkívül a quinoa gazdag forrása a rostoknak, magnéziumnak, folsavnak, réznek, valamint a B6-vitaminnak. Menütipp: Fél csésze quinoa párolt zöldségekkel nem csak a vegetáriánusok számára lehet teljes értékű ebéd vagy vacsora.

Ráadásul a quinoa az emésztésre is jó hatással van. Klasszikus mogyoróvaj Egy adag: 1 tk Fehérje: 5 g Már Magyarországon is egyre szélesebb körben ismert a klasszikus mogyoróvaj, amely nem keverendő össze a csokis-mogyorós krémmel!

Magas fehérjetartalmú ételek listája súlyvesztéshez

A klasszikus, natúr mogyoróvaj telítetlen zsírsavakat tartalmaz. Menütipp: Fogyaszthatsz reggelire egy szelet mogyoróvajas pirítóst, de megkóstolhatod a mogyoróvajat krémlevesben vagy akár egy finom, teljes kiőrlésű kekszre kenve is.

A mennyiségre nagyon ügyelj! Fotó: Shutterstock Egy adag: 6 dkg Fehérje: 8 g Magas fehérjetartalma miatt a rendszeresen sportolóknak, versenysportolóknak érdemes rendszeresíteni ezt a feherje gazdag etrend az étrendjükben. Csökkenti a vér koleszterinszintjét, valamint az étkezések utáni vércukorszint-növekedést.

Ezáltal nem kell vércukorszint-ingadozástól tartani, ráadásul hosszú teltségérzetre számíthatunk. Menütipp: A humusz mellett kipróbálhatják a csicseriborsó-levest és -salátát is.

2. Cottage cheese

Fogyasztása azonban csak kis mennyiségben javasolt, ellenkező esetben puffadást okoz és lassítja az emésztést. A szójababbal kapcsolatban fontos megemlíteni, hogy az arra hajlamosaknál súlyos allergiás tüneteket válthat ki!

Sőt túlzott fogyasztása akár vashiányhoz is vezethet, ezért tényleg csak feherje gazdag etrend iktassuk be az étrendbe! Menütipp: Készíthető belőle saláta vagy pástétom, de puffasztva kellemes ropogtatnivaló is lehet! Csirkehús Egy adag: 15 dkg Fehérje: 32 g A csirkemellfilé szinte minden diétázó étrendjében az első helyek egyikén szerepel. És nem véletlenül. Fehérjében gazdag, zsírszegény, könnyű elkészíteni, ráadásul B6-vitaminban gazdag.

  • Gyors fogyás méregtelenítés
  • A 20 legjobb fehérjében gazdag étel vegetáriánus futóknak
  • A fehérje diéta - Mit érdemes tudni róla?

Vásárolj bőr nélküli csirkemellfilét, így minimalizálhatod a zsírfogyasztást. Menütipp: A csirke sokféle módon elkészíthető. Süsd fóliában vagy sütőzacskóban, így a saját zsírjában párolódik, és nem szükséges plusz zsiradékot hozzáadni.

Használj friss zöldfűszereket, melyek serkentik az emésztést! Nagyon fontos, hogy grillezés közben soha ne szurkáljuk villával a húst Fotó: Shutterstock Egy adag: 10 dkg Fehérje: 3 gramm Túró helyett időnként fogyaszthatsz ricottát is.

Szárított paradicsom

Nem csak süteményekben, önmagában is nagyon finom. Mivel kevésbé karakteres ízű, mint a túró, jól ízesíthető. Magas a fehérje- viszont alacsony a zsírtartalma, különösen, ha igyekszünk minél zsírszegényebb változathoz hozzájutni. Menütipp: Reggelire ízesítheted egy kis mézzel, és fogyaszthatod pirítóssal, de készíthetsz belőle zöldfűszeres szendvicskrémet is.

Zsírszegény sajt Egy adag: 5 dkg Fehérje: 8 gramm A sajtok nem csak azért hasznosak a szervezet számára, mert magas a fehérje- és a kalciumtartalmuk. Ezenkívül tartalmaznak még Bvitamint is, amely hozzájárul az energia szinten tartásához és az idegrendszer optimális működéséhez.

8 fehérjében gazdag vegetáriánus étel

Menütipp: Korpás kenyér, némi sovány sajt, paradicsom — az egyik leggyorsabban összedobható reggeli vagy vacsora. Sok fehérjét tartalmaz, ugyanakkor nagyon alacsony a zsírtartalma, és vasat is rejt magában, amelyre a szervezetnek — különösen menopauzától szenvedő nők szervezetének — óriási szüksége van. Menütipp: Ebédre egy szelet steak zöldsalátával tökéletes választás. Íze intenzívebb, mint a csirke- vagy pulykahúsé, könnyen emészthető, tápanyagban gazdag. Néha váltsd ki a csirkét vagy a pulykát egy kis borjúval.

bevált fogyókúra tippek 1700 kcal étrend

Kerüld a vizes és puha borjúhúst, valamint azt is, amelyen a zsírréteg sárgás színű. Az élénk rózsaszín, enyhén nedves, lehetőleg zsírmentes húsokat részesítsd előnyben! Menütipp: A borjút lassan kell sütni, főzni, annak érdekében, hogy megőrizze zamatát.

  1. Fogyókúrás wellness
  2. Ultra light diéta mix

Sütheted rozmaringgal, vagy készíthetsz belőle könnyű ragut zöldségek hozzáadásával. Vajhal Egy adag: 15 dkg Fehérje: 16 g A vajhal nem csak fehérjében dúsgazdag. Bővelkedik magnéziumban, B, B3- B6- vitaminban, foszforban és káliumban is.

Ezenkívül olyan fontos esszenciális zsírsavat tartalmaz, mint az ómega 3. Menütipp: Süsse meg a vajhalat sütőpapírba csomagolva úgy, hogy mellécsomagol különféle zöldségeket, például hagymát, paprikát, cukkinit.

fogyás 7 nap alatt 2 hét alatt 3 kg fogyás

Így a hal és a zöldségek együtt párolódhatnak puhára. Menütipp: Számtalan felhasználási módja létezik. Zabpehelyhez, turmixhoz, salátaöntetként, önmagában is fogyaszthatod, készíthetsz belőle könnyű gyümölcsös desszertet.

Fehérjében, valamint ómega-3 zsírsavban gazdag, amely jótékonyan hat a szívre és az érrendszerre. Egy 20 dkg-os adagban több B6- és Bvitamin van, mint feherje gazdag etrend napi szükséges mennyiség. Menütipp: Ebédre kiváló lehet például egy szelet grillezett lazac párolt kelbimbóval vagy brokkolival, kiegészítve fél csésze barna rizzsel.

Ezek is érdekelhetnek!