Fogyókúrás reggelik. Top receptek


LAPOS HAS TITKAI!

Szegfűgombás tojásrántotta 2. Ennél a reggelinél kimaradt a friss zöldségég, a következő étkezésnél pótoljuk! Optikai csalódás miatt hízunk!

fogyókúrás reggelik

Cukorbetegek, inzulinrezisztenciával küzdők vércukorszintjét kedvezőtlen irányba befolyásolja a reggelire elfogyasztott gyümölcs, tej vagy joghurt, így ők lehetőleg ezt a változatot ne válasszák reggelire.

Egészségeseknek, ha nem is minden reggel, de alkalmanként belefér ez a kombináció. Így pakold meg a tányérodat!

fogyókúrás reggelik

Ne kapkodjuk el! A reggeli is tartson 20 percig, hiszen nemcsak az első étkezésünk, hanem az fogyókúrás reggelik és a vacsora mellett az egyik főétkezésünk is. Amennyire tőlünk telik, adjuk meg a módját, hagyjunk időt a szervezetünknek arra, hogy kialakítsa a jóllakottság-érzést.

fogyókúrás reggelik

Alkalmazzuk reggel is a tányérmodellt! Ha kimaradnának a friss zöldségek, pótoljuk őket a nap során.

Fontos, hogy energikusan, pörgő anyagcserével és kiegyensúlyozottan induljon a napod. Lássuk a 10 legjobb diétás reggelit, melyekkel nem nehezíted el a gyomrod, hiszen könnyű fogások, sok fehérjével, viszont kevés kalóriával! Ha gyorsan felszívódó tápanyagot — cukros-lisztes péksütit, reggeliző pelyheket — eszel, azzal csak az egész napos vércukorszint-ingadozást és az állandó éhségérzetet alapozod meg. Ennél sajnos a boltiszénhidrát csökkentett termékek sem sokkal jobbak, hiszen kevesebb bennük a gyors felszívódású szénhidrát, ám mégis így fogyókúrás reggelik nagyon sok. Ezzel szemben, ha rostokban gazdag ételeket választasz, azok elnyújtva fejtik ki hatásukat, így nem okoznak a vércukor szintben nagy ingadozást és hosszan laktatnak.

Fogyókúrás reggelik figyelembe, hogy reggel kicsi a szervezetünk inzulinérzékenysége! Ezért egészségeseknek is csak heti egy-két alkalommal ajánlott édes reggelit fogyasztani.

Aki azzal a kifogással hajtja el magától a reggelinek még csak a gondolatát is, hogy ő reggel sosem éhes, gondolja át az étkezéseit! A nap második szakában és különösen este sokat kell enni ahhoz, hogy reggelre ne éhezzünk meg… Legújabb receptek.

Egy szelet teljeskiőrlésű kenyérrel nagyszerű diétás reggeli, ami friss zöldségekkel egészíthetsz ki, például uborka, paprika. Ha nem szeretnél kenyeret enni, válassz a kenyérhelyettesítő ötletek közül, ide kattintva. Túróból nem csak sós, hanem diétás édes reggelit is készíthetsz.