Fogyás beindulása


Szerző: Ripost 1.

Válassz olyan ételeket, amelyek energiát adnak! Az edzéshez, de még a szimpla, mindennapi teendőkhöz is energiára van szüksége a testednek. Az egyszerű, finomított szénhidrátok feldobnak, de elfogyasztásuk után nem sokkal leesik a vércukorszinted, és máris újra éhes leszel.

Ebből a körből te sem maradhatsz ki!

Válassz inkább olyan ételeket, amelyek hosszabb távon is ellátják energiával a testedet, például sovány fehérjéket fogyás beindulása egészséges zsírokat. Töltsd fel magad rostokkal! Naponta legalább 20 gramm rostot fogyassz el teljes kiőrlésű gabona, zöldség és gyümölcs formájában.

fogyás beindulása

Egy kutatás szerint minden plusz gramm rost, amit naponta elfogyasztasz, fél kilóval csökkenti a testsúlyodat hosszú távon. A kalcium is segít!

További cikkeink a témában

A tejtermékekben levő kalcium nemcsak a csontjaidat erősíti, hanem a fogyásban is segít. Törekedj napi három adag kalciumban és D-vitaminban gazdag tejtermék elfogyasztására, és legyél minél többet a szabadban, hogy télen is hozzájuss egy kis D-vitaminhoz a napsütésből. Figyelj a zsírokra!

fogyás beindulása

Az egészséges zsírsavak, például az egyszeresen telítetlen és az omega-3 zsírsavak egyrészt védik a szív egészségét, másrészt pedig sokáig eltelítenek, így segítenek fogyás beindulása felesleges kilók leadásában.

Egyél elegendő fehérjét!

Twitter Pinterest Itt az új év, és a legtöbben szeretnének a lehető legjobb formába lendülni, és leadni pár fölösleges kiló! A legnagyobb baj, hogy mindenki a lehető legrövidebb idő alatt szeretné ezt elérni, ami persze soha nem tartós, és jön az ördögi kör és a jojóeffektus. De akkor nézzük is meg, mik befolyásolják, hogy mennyi idő alatt tudod leadni a pluszkilókat! Mennyit akarsz kell leadnod? Aki kifejezetten nagy súlyfelesleggel vág neki az útnak, az arányaiban gyorsabban dobja le, mint mondjuk, aki csak 5-tel.

Napi három adag fehérjével nem lesz gondod a fogyással. A legjobb, ha valamilyen fehérjedús reggelivel kezded a napot, így garantált, hogy délig ne legyél éhes.

Június Lassú, tartós fogyás: meg fogsz lepődni, mit javasolt az edzőm! Számtalan sikertelen villámdiéta, gyors fogyás és még gyorsabb visszahízás után elhatároztam, hogy megfejtem a lassú, tartós fogyás titkát. Felkerestem egy edzőt és kikértem a véleményét. Ki nem találnád, mit válaszolt!

Igyál eleget! Gyakran összekeverjük az éhséget a szomjúsággal: ha elég vizet iszol, máris megszabadulhatsz az éhségérzetnek hitt érzések egy részétől, és egyszerűen kevesebbet fogsz enni.

fogyás beindulása

Persze arra vigyázz, hogy ne cukros üdítőket, fogyás beindulása tiszta vizet fogyassz, ezzel segítheted legjobban a szervezeted működését. Szeresd meg a zöld teát! A zöld tea antioxidáns-tartalma különösen a hasi zsír eltávolításában támogatja a szervezetedet.

Napi három pohár hideg vagy meleg zöld tea valóságos csodaszer a fogyni vágyók számára, különösen, ha még egy kis citromot fogyás beindulása teszel bele.

Nagyon frusztráló azt tapasztalni, hogy az étrendi változtatások és akár ezen felül a rendszeres mozgás beiktatása mellett sem kezd a mérleg egyre kisebb számokat mutatni. Ez azonban még nem ok a kétségbeesésre é feladásra. Akár az is előfordulhat, hogy az első hetekben leadtál néhány kilót, később stagnál a súlyod, vagy éppen el sem kezdődött a fogyás. Mindenképpen érdemes a következő dolgokat végiggondolni, ha nem megy simán a fogyókúra. Miért nem indul be a fogyás?