Kettlebell fogyás, Kettlebell Dózis | Kinek ajánlom a Kettlebellt?


Még több termék Deadlift Az alapedzés részét képezi a deadlift.

Ahonnan elindult, a "hivatásosak"...

A kettlebellt tedd le kis távolságban magad elé, majd a combot hajlítva, egyenes háttal fog meg, és továbbra is tartva az egyenes hátat emeld fel. A sarkak nem emelkednek fel a gyakorlat közben, a fenék megy hátra. A kettlebellt a fogantyú közepén kell megfogni, majd felemelni, nem felrántani.

Lényege, hogy nem lendületből, hanem izomból kell emelni a kettlebellt. Ekkor főleg a mellizmok kettlebell fogyás, de a váll, törzs, comb és hasizom is használatban van. A hát végig egyenes, a karok a vállig emelkednek.

Figyelj, hogy a gyakorlat végén vállból emelj. Fontos, hogy az eszköz szorosan helyezkedjen el a karok között guggolás közben is. Vállszéles terpeszben kell végezni a gyakorlatot, a hát maradjon egyenes, nem szabad nagyon bedőlni. Érdemes 2x10 mozdulattal kezdeni.

fogyókúra hány kalória fogyás gyorsan egészségesen

A mozdulat közben főleg a farizmok, a törzs és a hasi oldalsó kettlebell fogyás dolgoznak. A földről elemelve, a lendületet kihasználva vidd a lábak közé a bellt, majd a farizmok összeszorításával és a karok erejével lendítsd előre.

Fontos, hogy nem emelni kell az eszközt, kettlebell fogyás belengetni, és a csípő előrelendítésével mozgatni.

Hétköznapi embereknek...

Eközben a csuklónak nem szabad megtörnie. Haladóbb változat az amerikai swing, amikor a fej fölé viszed az eszközt.

l karnitin kapszula 14 napos diéta 9 kg

Kezdetnek 2x10 mozdulat 500 kcal diéta. Fontos, hogy gyakorlat közben a fej előre néz, a térdhajlításnál a fenék kerül hátrébb, a fej egy vonalban marad a lábakkal.

A kettlebellt a lábak között egy 8-ast leírva kell adogatni egyik kézből a másikba. A gyakorlatot mindkét irányba érdemes elvégezni, mozdulattal ajánlott kezdeni.

Egész testes kettlebell edzés - 25 perc - DUROFIT

A lábak egyenesen maradnak, a törzs sem fordul el adogatás közben. A kezdetekben ebből elegendő mindkét irányba mozdulatsor, a terhelhetőség függvényében lehet növelni a számot. Vedd az egyik kezedbe a súlyt, állj egyenesen, majd indítsd el a kettlebell fogyás, a másik térdet enyhén behajlítva.

kettlebellzóna

A hátadat tartsd egyenesen, ne hagyd beesni. A térd vonaláig vidd a súlyt, majd egyenesedj fel. Figyelj oda, hogy a csípő ne forduljon ki. Ha ez nehéz, a láb maradhat hajlítva is.

hasrol fogyas etrend 1200 kcal étrendek

Mindkét oldalra 15 ismétlés ajánlott az elején.