T diéta. 2 hét alatt 8 kiló mínusz: próbáld ki a fehérjediétát - mintaétrenddel! | prucsokjatek.hu


t diéta

Martin Katahn T-faktor diéta című könyve ben jelent meg első ízben, és óriás sikert aratott a fogyni vágyók körében. Az azóta eltelt időben a diéta némileg módosult, hogy kielégítse a modern igényeket, de az alapelv ugyanaz maradt: a termogenikus hatás segítségével égeti a lerakódott zsírokat.

A diéta alapja a rendszeres, napi ötszöri étkezés, körülbelül azonos időközönként és időpontokban fogyasztva. Összeállításában az emelt fehérjebevitelre és a kalóriacsökkentésre törekedtünk annak érdekében, hogy ne az izomzatunkból, hanem a felesleges zsírból veszítsünk.

T-faktor diéta A T-faktor diéta t diéta termogenikus folyamatok zsírégető hatására összpontosít: amikor például sportolsz, a tested hőt termel, ehhez energiára van szüksége, amit az elraktározott zsírok elégetéséből fedez - ez a termogenezis. Katahn szerint bizonyos ételek képesek befolyásolni ezt a folyamatot: azok, amelyek serkentik a termogenezist, gyorsítják az anyagcserét is, így a kilók szó szerint leolvadnak rólad, mások azonban lelassítják, és további plusz centiket ragasztanak a csípődre.

Az is lényeges szempont, hogy a test, ha energiát akar nyerni, először a t diéta szénhidrátokat égeti el, és csak beslimmer fogyókúrás kapszula nyúl a zsírtartalékokért.

t diéta

A T-faktor diéta ennek megfelelően alacsony szénhidrátbevitelt és mérsékelt zsírfogyasztást javasol, a többszörösen telítetlen zsírok beépítése az étrendedbe azonban - naponta körülbelül 20 és 40 gramm közötti mennyiségben - ajánlott, ha fokozni akarod a tested természetes zsírégető kazánjának működését. Ételek, melyek szó szerint égetik a zsírt A termogenikus folyamatokat t diéta segítő ételek a következőek: karfiol, brokkoli, spárga, zeller, bogyós gyümölcsök, gomba, körte, ananász, barack, kelbimbó, spenót, alma, chili, gyömbér, fokhagyma, kurkuma és fahéj.

t diéta